Xilinx - orientace

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 20:47:01 CEST 2013

Určitě se tam vejde věc (čistě v logice bez CPU), která bude umět
obsluhovat periferie na desce (včetně většiny případně připojených PMOD
od Digi). Microblaze i OpenRISC se tam asi taky vejde, ale zaplněnost
bude značná a asi bude nutné ořezat některé fce. a/nebo snížit Fclk.
Koneckonců naklikat design s MB se otázka pár minut (doslova), takže
bych to rovnou zkusil. Přeložit samotný OpenRISC bude náročnější
(nemluvě o tom ho uchodit).

Místo začne docházet spíše ve chvíli, kdybyste tam chtěl dát nějaká DSP
(FFT, FIR atd.)

Ondřej

BTW: Dá se někde nakupovat o Digilentu v CR za rozumné peníze? Samotný
Digi chce dost velké poštovné.