Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Pondělí Září 24 10:27:11 CEST 2012

Říkalo se to, ale pak jsem někde čet, že ty současné systémy jsou z
hlediska nároků na počítač (a tím nejspíš i rychlosti) porovnatelné.
Před mnoha lety, ještě když bylo Windows 3.11  jsem si instaloval Red
hat a tehdy to bylo spousta systémových hlášek při zapínání, když jsem s
tím chtěl něco dělat, nutnost přihlásit se jako admin (to jsem tehdy ve
woknech neznal). Pak problémy s připojením monitoru a tiskárny, proti
woknům dost bídná grafika plochy (velké ošklivé ikony dělané pro malé
rozlišení) a místo pořádného manuálu pro běžného uživatele odkazy na
fóra, kde bych se měl prohrabávat spoustou pro mě nepotřebných informací
a mezi tím možná najít i co hledám.
Vím že od té doby se už hodně změnilo, možná se oba systémy víc
uživatelsky přiblížily. I ve woknech se pro některé věci musím přihlásit
jako admin, i Linux prý bonzuje :-) Programy pocházející z Linuxu
(Firefox, oo, Gimp ... a mnoho dalších) fungují i ve woknech a jestli v
Linuxu nabíhají rychleji, ale mto mě až tak netrápí. Mám jiné věci na
práci, než se hrabat v systému.
Anděl