OT: prechod na Linux (bylo: Re: Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6))

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Září 24 10:27:35 CEST 2012

No, u mě je zcela jednoznačně, jak boot, tak např. aktualizace, popř. i
aplikace (třeba zmiňovaný LO).

Velmi doporučuji dual boot, můžete pak jednak srovnávat, jednak je
přechod plynulý a bezbolestný. Předpokladem je dostatečně velký HDD.

Všechny současné dobré distribuce umějí bez problémů zapisovat a číst z
NTFS partition, takže i data můžete sdílet pro oba  systémy.

---
Jirka