cyklocomputer

Zdenek Janovsky zdej na atlas.cz
Pondělí Září 17 18:21:26 CEST 2012

Také se mi tato teorie nějak nezdá.
1) Rámy kol jsou z různýcn materiálů. Přenos by byl závislý na jejich vlastnostech.
2) V návodu je uvedená přesná vzdálenost, do které přenos funguje. Při přenosu impulsů rámem by asi nějaký cm nehrál roli...

Zdeněk

> Od: "Pavel KREJCI"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 17.09.2012 11:40
> Předmět: Re: cyklocomputer

To bude asi dost zalezet na modelu.
Mne merak funguje dore, ale kolo je "karbon", tak nevim jak by ta teorie fungovala.PK