<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Tak&eacute; se mi tato teorie nějak nezd&aacute;.</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">1) R&aacute;my kol jsou z různ&yacute;cn materi&aacute;lů. Přenos by byl z&aacute;visl&yacute; na jejich vlastnostech.</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">2) V n&aacute;vodu je uveden&aacute; přesn&aacute; vzd&aacute;lenost, do kter&eacute; přenos funguje. Při přenosu impulsů r&aacute;mem by asi nějak&yacute; cm nehr&aacute;l roli...</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">&nbsp;</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Zdeněk</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">&nbsp;</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">______________________________________________________________<br />
&gt; Od: "Pavel KREJCI" &lt;krepa76@gmail.com&gt;<br />
&gt; Komu: "HW-news" &lt;hw-list@list.hw.cz&gt;<br />
&gt; Datum: 17.09.2012 11:40<br />
&gt; Předmět: Re: cyklocomputer<br />
&gt;</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">To bude asi dost zalezet na modelu.</p>

<div>Mne merak funguje dore, ale kolo je "karbon", tak nevim jak by ta teorie fungovala.</div>
<div>PK<br />
<br />

<div class="gmail_quote">Dne 17. z&aacute;ř&iacute; 2012 9:38 Jaroslav Buchta <span>&lt;<a href="mailto:jaroslav.buchta@hascomp.cz">jaroslav.buchta@hascomp.cz</a>&gt;</span> napsal(a):<br />

<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0 0 0 .8ex; border-left: 1px #ccc solid; padding-left: 1ex;">Ja jsem zjistil jednu zasadni vec - funguje to na zaklade prenosu nejakych spis magnetickych pulzu kostrou kola (je tam feritova antena ve vysilaci), na vzduchu se to nechytlo ani na par cm... Nepritelem je zda se tedy hlinik a zejmena elektropohon, takze mam na riditkach v podstate jen hodiny :-P Taky se to mozna rozladilo.<br />
<br class="gmail_quote" style="margin: 0 0 0 .8ex; border-left: 1px #ccc solid; padding-left: 1ex;" /></blockquote>
</div>
</div>