francuzsky zmr... robotnik (bolo Re: Elektroinstalace v dome)

Úterý Září 11 10:55:16 CEST 2012

Praxe občas člověka dotlačí k nestandardním řešením, předělával jsem
bráchovi nějaké zásuvky a chtěl jsem dát víčko na krabičku po zrušené
zásuvce, což se mu nelíbílo, tak jsem to musel zaplácnout sádrou. V
krabičce zůstaly spojené dráty, dal jsem tam pérové svorky (wagovky),
omotal to izolačkou a pak zamazal tou sádrou, takže je to nejen
funkční, ale i relativně spolehlivé a bezúdržbové.

Taky jsem doma musel nedávno přesouvat vypínač asi o 10cm, protože
jinak by zůstal za novou skříní. Co čert nechtěl, v místě pro novou
krabičku byly dráty, neprovrtal jsem teda ani jeden, ale krabičku jsem
musel dát přes ně. Košer by asi bylo, aby ty dráty procházely skrz
krabičku, jenže to by bylo strašně práce navíc, buď přerušit drát (a
vytvořit tak nový spoj = potenciální zdroj problémů) nebo nějak
upravit krabičku a na drát ji navléknout. Teď jsou dráty pod
krabičkou. Ale furt lepší než pak na ten vypínač sahat do škvíry za
skříní jenom kuchyňským nožem, jako to dělá tchýně...

P.K.