francuzsky zmr... robotnik (bolo Re: Elektroinstalace v dome)

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Září 11 10:14:59 CEST 2012

a co teprve fracouzsky inzenyr !
kamarad mi vypravel jak v jedne frantikovske konstrukci videl 7915
pripnutou na kladnou vetev s tim, ze se tak vyrobi zaporne napajeni pro
operaky :) dalsi velmi inovativni postup. a my tupci to delame tak slozite
kdyz to jde tak jednoduse :-D

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz