Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Úterý Říjen 23 19:02:54 CEST 2012

Ono je otazka co znamena to "pomerne" v tom "pomerne chude vyvojare".
Jestli to chapu dobre, tak u Pragoboardu se minimalne uctuje 1dm za
500Kc. U Fusion PCB Service me stejna deska vyjde na 600Kc, s tim
drobnym rozdilem, ze cena je za 10 kusu. A navic pro ruzne nesmysly na
vanoce muze byt vcelku podstatne, ze u nich lze zacit uz na desce 5x5
cm za nejake tri stovky (za deset kusu). Tady http://oshpark.com jsou
zase v cene $5 na ctverecni palec tri kusy. Takze pokud budete
potrebovat jednu desku pres 1dm^2, je to asi fuk, ale neznam zadneho
pomerne chudeho vyvojare, ktery by chtel platit desetinasobek za dobry
pocit z podpory ceske firmy, kterou stejne nezachrani. Pokud jsem
spatne pochopil ceniky jednotlivych firem, budu rad, kdyz me opravite.

Lukas Burda