Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Úterý Říjen 23 19:17:28 CEST 2012

Ten OSHPARK - co to chteji za format vrtacich dat |Drills.xln ???
Za jak dlouho to realne prijde od zadani? Me ted prekvapilo, ze jsem
koupil na eBay
http://www.ebay.com/itm/2-4-TFT-LCD-Module-Display-Touch-Panel-PCB-adapter-SD-Card-Cage-320-240-New-/270973667234?ssPageName=ADME:L:OU:US:3160
a po 2 dnech dalsi, prislo to za 10 dni a oba najednou, takze to jde i
rychle dorucit...