Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 11 13:47:51 CEST 2012

Jo, v Tronicu jsou dražší, mají zřejmě dostatek práce a tak si to můžou
dovolit. Prostě normální trh.

K navíječce: pokud nebudete dělat cívky séroivě, asi se to nevyplatí.
Osobně používám něco jako kliku s různými redukcemi na kostry a drát
vedu ručně. Zmiňovaná 0,2 mm CuL není vůbec žádný problém (příp. si
vezmu brejle).

Důležité je ovšem počitadlo, ideálně obousměrné (když se závit nepovede
a je třeba kousek odmotat). Člověk se tak může věnovat kladení závitů,
vrstev a jejich ev. prokladům a nemusí počítat otáčky.

---
Jirka