Vyroba transformaturu, navijecka, smaltovane draty

Čtvrtek Říjen 11 16:56:55 CEST 2012

Já jsem si udělal navíječku na malé cívky, drát tam vedu ručně. Motor je
bez převodů s tištěnou kotvou, je vytažený před spoustou let z nějaké
magnetopáskové jednotky. Vytáhnu z pod stolu, motor připojím na
laboratornízdroj, počítadlo na napaječ a navíjím. V hřídelce jsem si
udělal závit M4 pro přichycení různých přípravků.
http://vaelektronik.cz/fotky/nav1.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/nav2.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/nav3.jpg
Anděl