[OT] LIDL regulator kurenia - rozborka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 4 09:56:42 CEST 2012

Dne 4.10.2012 9:38, Pavel Kadečka napsal(a):
> To se vůbec nedivím, akumulátory nejsou zrovna vhodné na to, aby někde
> byly 3 roky. Samovybíjení je vyšťaví mnohem dřív než spotřeba zařízení
> (může vadit nižší napětí).
Já mám zkušenost , že ony eneloopy vydrží nabité a v provozu cca rok a půl.
Počítám s celkovou životností min 5 let ( tak dlouho už první kousky mám
a stále fungují velmi dobře)
Když pak porovnám cenu kvalitních alkalických primárních článků, vychází
akumulátory levněji.....
  A to nemluvím o časové výhodě, kdy prostě při vybití accu nabiju a
jedu dál - nemusím nakupovat nové.
U mě jednoznačně accu vítězí, mám je už i v hodinách, ovladačích,
svítilnách a fungují všude bezvadně. Používám ale výhradně Sanyo Eneloop a
levné  YUASA  s malým samovybíjením.