Kde sehnat tahový potenciometr

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Říjen 3 10:25:07 CEST 2012

SS proud by hlavně neměl téci běžcem, protože při jeho pohybu dochází k
změnám v přechodovém odporu běžec-dráha a ty potom způsobují chrastění i
u úplně nových potíků. Pokud ss proud protéká jenom drahou, nemělo by se
dít nic. Alespoň to tak bylo, když jsem ještě stavěl zesilovače :-)

JMN