Format zprav a priloh (bylo: Re: Kde sehnat tahový potenciometr)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Říjen 1 12:50:52 CEST 2012

> Pre tych, ktori 1/7 MB prilohu nebudu vediet otvorit, tak tu je navod:
> http://www.hansgut.com/20041110-jak-na-winmaildat/
>
> Osobne mi ale je tento druh MS humoru  cudzi.
>
> -m-

Aháááááá, tak zase mrkwosoftí prasárna. Dlouho jsem přemýšlel,  proč v
archivu, odkud čtu konferenci, jsou  obrázky od některých jedinců
uloženy jako *.bin a ve finále jde o neznámý formát...

Tak už je to jasné.

Pane kolego Milane B., děkuji, že jste nemlčel...

K původnímu dotazu: obávám se, že sehnat originál bude téměř nemožné.
Podívejte se na
http://www.google.cz/search?hl=cs&q=potenciometr+tahov%C3%BD s tím, že
bude třeba mechanická úprava apod.

---