Kde sehnat tahový potenciometr

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 1 00:15:33 CEST 2012

I tak se primlouvám za přílohy max. 10-15kb.  Pokud obrazek nejde vic
oriznout nebo zkomprimovat ,
je jednodussi poslat odkaz, povesit nekam na web obrazek snad zvladne
kazdy...
I kdyz uschovy typu ulozto jsou vopruz , kvuli jednomu obrazku tam musi
clovek opisovat ty cisla, takze ja osobne obrazky takto ulozene ignoruju...