Kde sehnat tahový potenciometr

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 1 00:50:52 CEST 2012

Nemusíte ho shánět, tyhle potenciometry jsou hodně dobré nekostkatované, jen
se v nich usadí časem prach, mastnota a z vlhka sem-tam vykvete vlákno
plísně. Vyčistil jste ho a bude fungovat dál, rozhodně dýl, než přepínače.

----- Původní zpráva -----
Od: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz>

Nevíte prosím, kde bych mohl zkusit sehnat tahový potenciometr ze zesilovače
TECHNICS SU300 ?
Potenciometr má na sobě vyraženo M 50k* B 79T a pak písmeno A ve čtverečku
se zaoblenými rohy.
Procházel jsem stránky Farnella, Gůglil jsem ale nic jsem nenašel.
Je to pro příbuznou, která je na zesilovač zvyklá a nový si kupovat nechce.
Potenciometr klasicky chrastí, rozebral jsem jej, vyčistil, namazal Diavou a
přiohnul spběrače. Teď chodí ale obávám se, že to nebude mít dlouhého
trvání.
Nevíte zda se dá hledat v nějakém specializovanějším obchodě ?
Jinak ten zesilovač mne překvapil svou primitivností - je sestaven ze tří
integrovaných obvodů. Je fakt, že integrované obvody řady STK toho kolem
sebe moc nepotřebují ale je to opravdu ultrajednoduchá konstrukce...