Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Listopad 30 14:08:18 CET 2012

Vážení kolegové, jak se blíží vánoce dostávám se do časového presu.

Napadlo mne koupit pro syna (13 let) tohle to:

Pasový podvozek MERKUR s elektronikou + RC
http://www.merkurtoys.cz/vyrobky/pasovy-podvozek-merkur-s-elektronikou-rc

Ale správně bych to neměl dělat, protože tím podporuju ostudně
neschopného výrobce/prodejce - na jejich webu ani na webech dalších
taky-obchodníků o tom není skoro nic.

Nepotkal to někdo osobně?

Z čeho je to složeno, jak se programuje, jaký je dosah RC soupravy,
kolik povelů to umí, co je tam za motory, čím jsou ovládané?

Jistě že jsem se obrátil i na pana Kříže z Merkuru, ale nedůvěra se mnou
cloumá. Proto bych přivítal informací i z jiné strany.

ZU