OT:RE: Bezkontaktni mereni proudu, - proudova sonda

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 30 17:59:27 CET 2012

 30.11.2012, 17:55:53

Ano, toto je jedna z moznosti. V nejake stare bolsevicke Sdelovaci
Technice je clanek na tohle tema. Nejsem si jist, zda predmetem clanku
je i popis elektroniky, ale sonda (trafo) je tam dost podrobne. Tj.
teorie, prakticke provedeni pokusneho vzorku i namerene vysledky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz