OT - Hvezdickova manie

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Listopad 29 16:48:04 CET 2012

Naprostý souhlas, některé servery nás naučili se takto vyjadřovat.
Inzeroval jsem dvojkanálový osciloskop a neprošlo to. Asi si domyslíte proč.
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Kotlaba
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 29, 2012 2:20 PM
  Subject: Re: OT - Hvezdickova manie

  IMHO je to proti robotům co hlídají tyhle desetníkové výrazy. Když třeba o někom napíšu, že je B. L. Bec, případně zabrousím do vysoké politiky a někoho označím za č(ruský bojový okřik)ka, tak to projde. Pokud někde napíšu, že doba trvání je dvě sekundy, tak mi to některý robot nepustí, musím použít úhlovou jednotku:-) Dokonce i 3,14ča už bývá hlídaná. Vzpomínám si, že když se ještě mohlo diskutovat na iHeute, k článku o Merkuru jsem dal odkaz na www.kreteni.cz a taky to neprošlo.