OT - Hvezdickova manie

Čtvrtek Listopad 29 14:20:35 CET 2012

IMHO je to proti robotům co hlídají tyhle desetníkové výrazy. Když třeba o
někom napíšu, že je B. L. Bec, případně zabrousím do vysoké politiky a
někoho označím za č(ruský bojový okřik)ka, tak to projde. Pokud někde
napíšu, že doba trvání je dvě sekundy, tak mi to některý robot nepustí,
musím použít úhlovou jednotku:-) Dokonce i 3,14ča už bývá hlídaná. Vzpomínám
si, že když se ještě mohlo diskutovat na iHeute, k článku o Merkuru jsem dal
odkaz na www.kreteni.cz(http://www.kreteni.cz) a taky to neprošlo.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Datum: 29. 11. 2012
Předmět: OT - Hvezdickova manie

"Ahoj,

nevím, co pořád všichni máte s těmi hvězdičkami, do prkýnka.

Pokud jste sprostí, tak to hvězdička nezachrání, klidně si to sprosté
slovo můžete napsat natvrdo. Nemyslete si, že když to vyhvězdičkujete,
každý si myslí, jací jste slušní lidé :-))) Akorát mi to připomíná
jednu naši sousedku z doby, kdy jsem byl malý chlapec. Přišli jsme k
nim na návštěvu, ona sprostá jako dlaždič každou chvíli řekla: "A teď
Péťo neposlouchej," načež začala sypat sprostá slova.

A to hvězdičkování různých odkazů a názvů firem či produktů, to je
také šílenost. Jak má člověk asi tak hledat, když chce něco za půl
roku najít?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
web: http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz), e-mail: clexpert@
clexpert.cz
(callto://clexpert)
"