100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnost vazby

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 18 18:06:48 CET 2012

To ze PLL sumi je jasne z principu, ale s sutrem se da udelat velmi
kvalitni oscilator, navis stabilnejsi, nez s pasivnimi obvody ( L+C )
Jinak kdyz vychazim ze zkusenosti OK2KKW tak mi vychazi sutr jako velmi
jakostni soucastka do oscilatoru.
A dokonce stare zarizeni, na bazi nasobeni krystalu produkuji mnohem
cistsi signaly, nez moderni TRXy s PLL.
O teto problematice : http://www.ok2kkw.com/qrm2vpz.htm