OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Listopad 12 16:27:54 CET 2012

OT: Co nemam komentovat? Me se jen (ne)libi jak deti odlozi babky do DD
anebo je nechaji na vesnici, copak se o ne decka neumeji postarat?!! A jak
maji duchodci malo, kdeze, z prumerneho duchodu (>10500) muze prumerny
duchodce ktery prumerne pracoval zit celkem slusne (a kdyz ma k tomu
vdovsky, tak ma bezne 15000), i kdyz se mi take nelibi ty vysluhove a jine
renty, ale co s tim nadelam.

Takze si stale myslim, ze o babku se ma postarat potomstvo a ne abychom se
vsici solidarne starali o to, aby na kazde dedine o 300 obcanech byl
obvodni lekar a aby vsude dojizdelo MHD 5x denne vytizene 4 lidmi, ale to
je asi ten rozdil svetu levicovych a pravicovych, co jsme si navolili, to
mame ...

Tudle nejaka pani co ji vyhodili z celni spravy a ona 16let dodnes
nepracovala ani na pracaku nebyla a stale dodnes se soudi s celni spravou
ze ji propustili neopravnene, byla v televizi a brecela ze nevi jaky bude
mit duchod, chapete to?