OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Listopad 9 14:40:36 CET 2012

Coz je presne ten duvod, proc, ac sam bydlim v Praze, mam zubare ve
Vimperku. Ano, je to trochu z ruky, ale to, co jsem dal za naftu, se mi uz
mnohonasobne vratilo v nakladech na zubni osetreni a zdrave zuby obecne.
Bohuzel se Pan Doktor rozhodl odejit do duchodu a asi nezbyde, nez se
poohlednout po jinem, lec budu tak cinit velmi, velmi nerad.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 09, 2012 2:23 PM
Subject: Re: OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o
kurvitkach...)

To je holt nevýhoda bydlení mimo větší sídla, ale je to Vaše volba a na
druhou stranu to má i řadu výhod.

Prostě každá mince má dvě strany.

Za kvalitní službou - zejména je-li pro mě zásadní - je ale možné přece
klidně i dojet.

Já jsem se taky rozloučil s doktory v místě bydliště, vyzkoušel jsem
jich několik.

---
Jirka