OT - Podvodni keska - bylo potapec

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Listopad 11 21:58:59 CET 2012

Tedy nevim, ja s potapenim nemam absolutne nic spolecneho, ale tyhle reci tady mi silne pripominaji situace z meho sportu - paraglidingu, ktere jsem uz nekolikrat zazil. Samouk, ktery v zivote nebyl na zadnem kurzu, na kopci uplne stejnymi recmi poucuje cloveka, kteremu prave pujcil svuj sileny kus hadru (tomu se ani padak neda rict). Rika mu, ze se jen rozbehne, a pak bude tahat za tyhlety snurky a ono to poleti.

Jeste dovolte parafrazi na ty bublinky: Na padaku je zase dobre jit dolu pomaleji nez sutr.
:-(((

Jakub Seych