OT - Podvodni keska - bylo potapec

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 11 22:08:11 CET 2012

| Samouk, ktery v zivote nebyl na zadnem kurzu...

Dekuji.   ;-)))

Pokud jsem je jeste neztratil, tak mam nekde docela tlusty
stos ruznych karticek (tj. dokladu o absolvovanych kurzech).
Obcas se tam clovek neco dozvedel, ale hlavne je treba to
mit kvuli pravu potapet se v ruznych zemich.

Nevim, jestli to o tom sutru smerem dolu je skutecne soucasti
teorie letu na paraglide. Ale pravidlo nejit nahoru rychleji nez
bubliny Vam pravdepodobne rekne kazdy potapec ze stare
skoly.

Mimochodem ten paragliding me docela laka nekdy zkusit.

PL