USB Vendor ID

Neděle Listopad 11 20:21:45 CET 2012

Tak ono jde o to, ze se data prenasi jen jako nejake definovane
konfiguracni (nebo neco podobneho) pakety a delka je myslim jen par bytu
(16?)
Ale jak bylo receno, na beznou komunikaci s beznym zarizenim ideal,
treba takhle je delan interface j Cinske ridici jednotce na e-bike a
Siemens ma k PLC tusim taky HID jako jeden mozny interface...
Ja se to snazil jednou zkoumat, ale je s ti spojena slozita enumerace
aby se vubec naslo pozadovane zarizeni a pak na to nebyl cas...
Kazdopadne uz se chystam udelat kousek desky s LPC11U24 a na to nejake
BT, nejaky receiver na 8x MHz a proste udelat takovy komunikator na USB
a tam bych to asi zkusil. Kdyby mel nekdo osvedcene zdrojaky, tak by to
pomohlo v hledani ;-)