USB Vendor ID

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Listopad 11 12:28:26 CET 2012

HID jsem nezkoušel, nemám pro to použití. Ale najdete na webu příklady,
není to nic složitého. Po mnohých pokusech jsem dospěl k řešení, které
je dost univerzální, funguje a je s tím nejmíň práce - použít Base
Class 0xFF (Vendor Specific), libusb a komunikaci si sám nadefinovat
přímo ve firmware a aplikaci. Ve win sice musím nadefinovat vlastní .inf
soubor a nainstalovat ovladače pro libusb, ale to zase není takové
drama. Přece jen ty specifikace různých tříd USB jsou docela složité a
všechno to dodržet je dost práce. A pak - pracuji v Linuxu, protože jsem
na něj zvyklý ale zákazníci chtějí většinou aby jim to chodilo ve
Windows. A tohle řeší právě libusb.

Mrazík