USB Vendor ID

Sobota Listopad 10 23:11:23 CET 2012

Me by zajimalo, jak je to s HID class a moznosti s tim z aplikace
komunikovat? Pomerne dost zarizeni je takto koncipovano a je to kouzelne
jednoduche na instalaci... Bohuzel z aplikace je to pristupne uz ponekud
hur ale prenos nejakych ridicich datovych bloku asi mozny je. Je nejaky
vzorovy projekt?