OT - Podvodni keska - bylo potapec

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Listopad 10 18:11:40 CET 2012

Původní zpráva ze dne 10.11.2012 od Petr Labaj:

> Ale konkretne sem k tomu kesonu by se mi zdalo optimalni to vzit bez
> masky. Ten keson asi najdete i tak, a v nem pro hledani pak bude
> vzduch (ne pro dychani, ale pro koukani).

No a právě to je nebezpečné se v něm vynořit na nádech, protože když
se někdo omylem nadechne, může to špatně dopadnout...

> Ale jsou i zajimavejsi varianty. Jak jste psal, tak mate kompresor.
> Divil bych se, kdyby se ve Vasi povestne garazi nenasla nejaka
> centrala s aspon 2kW. Sice nevim, jak se to popasuje s rozbehem
> asynchronniho motoru v kompresoru, ale snad ano. Takze pokud se k te
> vode da nejak slusne dostat, tak elektrocentrala, kompresor a delsi
> zahradni hadice to jisti. Jen centralu dat dost daleko od
> kompresoru, aby nenatahl vyfukove zplodiny.

Kompresor by byl, centrála by nebyla. Navíc ono to myslím není úplně u
břehu, to si dost dobře nedovedu představit tam někde blbnout s
centrálou a kompresorem :-) To už by bylo jednodušší si půjčit celou
láhev :-)

> Je moznost se naucit dychat v bublinach, pak by uz nebylo treba nic
> dalsiho.

Ale já se nechci utopit :-)

> Nebo si to udelat s plnym komfortem a pujcit si nekde aspon 2.
> stupen potapecske automatiky.

No jo, ale na co by mi to bylo, když se potápět neumím? Jsem snad
sebevrah?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601