Internet a bleskmobil

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Listopad 10 10:46:19 CET 2012

Pod to bych se podepsal, chtěl jsem odnést E173u na reklamaci kvůlivá
padání spojení, ale asi to nebude mít valný význam. E1750 mám po
reklamaci(než se pos.. fungoval normálbě) a je v pohodě, ale rychlost
není tak vysoká jak u toho E173u, spojení poměrně stabilní. Podle mých
zkušeností jsou důležité ovladače, jak jinak :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek