OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 9 17:15:07 CET 2012

Ano, situace ve zdravotnictví není zdaleka ideální. Ale to nikde ve
světě, u nás je jedna z těch lepších. Materiálové možnosti se nedají s
reálným komunismem srovnávat, vědomosti lékařů jsou taky lepší, protože
jim nikdo neznemožňuje komunikaci se světem. Samozřejmě zůstali "lidi" a
jejich povaha.

Mně též umřel táta na stejnou chorobu, ale s tím rozdílem, že v hlubokém
komunismu a podstatně mladší. Než vůbec přišli na to, co mu je, tak bylo
pozdě. A to byly známosti, jinak to tehdy prakticky vůbec nešlo.

Tvrdím, že když se snažíte, tak dnes normální oficiální cestou dosáhnete
uspokojivého stavu. Nesmíte ale očekávat, že se něco stane samo. No proč
taky?

Přečtěte si z nejrůznějších pramenů x příběhů lidí z celého světa, co
měli sami nebo v rodině nějaké zdravotní problémy. Bez vlastní
iniciativy by neuspěli.

Ta vlastní iniciativa znamená informovat se a pak konat. To už jsem
napsal. Případně se ozývat a zase konat, když se mi něco nelíbí.

Nikdo kromě rodičů v mládí není náš opatrovník a my snad nejsme malé děti.

Skončeme to už, nikam to nevede a věci jsou jasné.

---
Jirka