OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Listopad 10 18:48:12 CET 2012

Dobry vecer,

2012/11/9 J.Polivka <jpolivka na volny.cz>:

> Jaká je situace:
> Můj otec:
> Problém s prostatou. Následně rakovina prostaty. Následně rengen plic s
> nálezem "C", prosím čtěte jako carcinom. To se ale běžně člověk nedozví.
> Další kontrola za půl roku ! ! !
> Dělá si z nás doktor prdel ?
> Ne, nedělá, je to tak. Pan pacient přes sedmdesát let, prostě počkáme. Snad
> do té doby umře.
No odkedy som pochopil, ze toto je tak nejak filozofia dnesnej
mediciny, tak chodim k doktorom len minimalne... Mne totiz aj tak uz
nikto realne nepomoze a pravdu mi aj tak nikto nepovie. Beriem to tak,
ze stav je bud - fungujem, este fungujem a skapal som... Momentalne to
osciluje medzi fungujem - este fungujem. Podla neviem coho... Ale
realnu pomoc od nikoho necakam.

A.