Dalsi pojednani o kurvitkach...

Pátek Listopad 9 16:29:36 CET 2012

Po roce 89 tady bylo pár dílniček kde se opravovaly různé věci
(televize, videa... ) obvykle to dělai důchodci, ale časem všichni
skončili. Tohle se dá dělat když za váma občas někdo s něčím přijde,
zrovna máte čas a nedá to moc práce. Taky když kvůli tomu
nemusítesložitě shánět náhradní díl nebo nedej bože dokumentaci k
něčemu. Na výdělek to není. Občas takhle opravuju nějakou elektroniku do
aut, když za mnou přijde majitel servisu a začne mi povídat kolik tisíc
stojí tahle věc když se objedná nová. Někdy se až divím, jak se něco dá
dělat jednoduše a kolik taková blbost může stát. Třeba indikace benzínu
u motorky. Termistor PTC jako čidlo a v sérii žárovička. V nádrži prý
není prostředí SNV, protože je tam tolik benzínových par, že už tam není
vzduch.
Anděl