OT - Machri v T-Mobile

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Úterý Listopad 6 15:20:39 CET 2012

Obdobně jsem pochodil při reklamaci sluchátek k mobilu. Pro uznání
reklamace značkovému servisu nestačilo to, že v obchodě prvně opsali číslo
telefonu a evidentně vadné sluchátka (zkoušeno na druhém telefonu) poslali
do servisu. Odtam volali a chtěli opsat i zbytek všemožných čísel ze zadní
strany telefonu, ale korunku tomu dali když vrátili reklamaci s tím že bez
telefonu nejde uplatnit reklamaci. Jenom poslani a vracení sluchátek
trvalo přes týden. Tak co byste chtěli po obyčejným prodavači, když
odborník nemá jak zkusit vadné sluchátka v odborném servisu SAMSUNGu a
potřebuje k tomu funkční přístroj.

JL