OT - Machri v T-Mobile

Úterý Listopad 6 16:52:17 CET 2012

Nejde o to, že sluchátka bez mobilu nedokážou vyzkoušet. Jde o to, aby
vás vychovali k tomu, že příště sluchátka raději vyhodíte a koupíte
jiná, než by jste zůstal měsíc bez mobilu. Riziko, že si příště koupíte
radši jinou značku, si jaxi nepřipouštějí. Nejspíš to takhle dělají u
všech značek.
Já jsem měl s mobilem zase problém, že mi v záruce občas chcíp program.
Na poprvé mi tam přehráli nový, trvalo to měsíc (na ten snad mají
nárok). Když jsem říkal, že pokud to občas chcípe, určitě za to může hw,
říkali že tohle je standardní postup. Za týden jsem tam s tím byl znova.
Vyměnili desku a když jsem se ptal proč né celý mobil (z původního tam
zbyla jen krabička), prý kvůli výrobnímu číslu, že takhle je to
jednodušší :-) Ostatně je to jejich problém, když se jim s tím chce dělat.
Anděl