OT - Machri v T-Mobile

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 6 01:19:38 CET 2012

 6.11.2012, 1:14:25

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Petr Zahradnik napsal:

> Původní zpráva ze dne 6.11.2012 od gatilo:

> Jenže co pak takové počítače? Ty má dnes taky kdekdo a málokdo s nimi
> umí :-)
 U pocitacu se to neresi, ty nejsou chytre. Nebo uz jsi nekdy slysel,
 ze by se nekdo chlubil, ze si koupil chytrej pocitac ?
 :-)

> [...]
> notebooku a on ho vozí v autě a přímo v autě tiskne faktury. Ptal jsem
> se ho, proč má v tom autě tak velikou tiskárnu a on mi odpověděl:
> "To je nejmenší tiskárna. Menší se už nevyrábí." To mu řekli v obchodě
> s počítači, specializované na notebooky.

> Ale to nic není. Pak se měsíc neozval a když jsem s ním zase mluvil,
> tak mi řekl, že to bylo proto, že měl ten svůj nový notebook měsíc v
> reklamaci. Reklamoval, že mu akumulátor nevydrží tak dlouho, jak psali
> v letáku. No a tak si to tam nechali 30 dní a pak mu řekli, že je to v
No to je prece jasne. kdyby mu tu reklamaci neuznali rovnou, tak
druhej den prijde, ze barvy nejsou tak barevne jako v letaku a za
tejden by si zase stezoval, ze zvuk neni takove HiFi jako psali v
letaku ....
Kdyz jej hned napoprve radne vydusej, on si priste rozmysli neco
reklamovat