OT - Machri v T-Mobile

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Listopad 6 00:31:39 CET 2012

Původní zpráva ze dne 6.11.2012 od gatilo:

> Myslim, ze to jeste neni jednoznacne rozhodnuto, ale ta tvoje
> prihoda je docela vymluvna.

Jenže co pak takové počítače? Ty má dnes taky kdekdo a málokdo s nimi
umí :-)

A přiznejme si, že i v prodejně počítačů to mnohdy vypadá jako v tom
T-Mobile... Kdysi jsem instaloval zákazníkovi nějaký software do
notebooku a on ho vozí v autě a přímo v autě tiskne faktury. Ptal jsem
se ho, proč má v tom autě tak velikou tiskárnu a on mi odpověděl:
"To je nejmenší tiskárna. Menší se už nevyrábí." To mu řekli v obchodě
s počítači, specializované na notebooky.

Ale to nic není. Pak se měsíc neozval a když jsem s ním zase mluvil,
tak mi řekl, že to bylo proto, že měl ten svůj nový notebook měsíc v
reklamaci. Reklamoval, že mu akumulátor nevydrží tak dlouho, jak psali
v letáku. No a tak si to tam nechali 30 dní a pak mu řekli, že je to v
pořádku, že se reklamace zamítá.

Ale to je stále ještě nic proti tomu, co mi ještě řekl. On tam
nejdříve volal, jestli by nestačilo dát do reklamace jen ten
akumulátor. A oni že ano, ať ho přinese. Jenže on nevěděl, kde ten
akumulátor je. Tak donesl notebook do prodejny na notebooky a
prodavači řekl: "Já nevím, kde ta baterie je, tak si ji vyndejte." A
prodavač mu odpověděl: "Já to taky nevím, tak mi to tu nechte celé."

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601