Re: kam to bolsevik privedl II. (bylo: Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?)

Pondělí Listopad 5 22:37:22 CET 2012

Járovky všech potřebných výkonů taky umím kupovat a taky neřeknu kde :-)
V novém domečku sice budu svítit ledkama, ale přece teď tady v paneláku
nebudu předělávat svítidla. "Úsporku" mám jen jednu v předsíni, jinde mi
je žena zakázala. Nevím jestli to dělá to čárové spektrum, ale to světlo
je fakt nepřirozené. Ledkama tady svítím také a líbí se mi.
Anděl