Re: Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Listopad 5 18:54:40 CET 2012

Ja tam ale vidím A _a_ C, nikoliv A _až_ C :-(
Takže v souvislosti s bodem B pro rodinny dum a FVE to neprojde...

V.

---------- Původní zpráva ----------
Od: gatilo <gatilo na centrum.cz>
Datum: 5. 11. 2012
Předmět: Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?
"5.11.2012, 14:34:44

I kdyz 318/2012 je paskvil urovne nevidane i na nase pomery, preci jen
neni od veci si jej precist.

§ 7

(4) Stavebník, vlastník budovy nebo společenství
vlastníků jednotek jsou dále povinni
a) vybavit vnitřní tepelná zařízení budov přístroji re-
gulujícími a registrujícími dodávku tepelné energie
konečným uživatelům v rozsahu stanoveném pro-
váděcím právním předpisem; konečný uživatel je
povinen umožnit instalaci, údržbu a kontrolu
těchto přístrojů,
b) zajistit v případě instalace vybraných zařízení vy-
rábějících energii z obnovitelných zdrojů v budově,
aby tuto instalaci provedly pouze osoby podle
§ 10d; zajištění se prokazuje předložením kopie
daňových dokladů týkajících se příslušné instalace
a kopie oprávnění podle § 10f,
c) zajistit při užívání budov nepřekročení měrných
ukazatelů spotřeby tepla pro vytápění, chlazení
a pro přípravu teplé vody stanovených prováděcím
právním předpisem,

!!!!!!!
(7) Povinnosti podle odstavce 4 písm. a) a c) se
nevztahují na rodinné domy a stavby pro rodinnou
rekreaci.
!!!!!!

S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz