Re: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Listopad 2 11:57:46 CET 2012

No na ty z tou elektrinou, ty me taky dost se..., hlavne kvuli starym lidem,
jinak jsou mi u pr..... Ale co by me zajimalo, jestli, kdybych vzal kybl
s vodou a zlil je samozrejme omylem sel jsem mit podlahu a tak jsem se
lekl az jsem na ne tu vodu chrstnul tak jestli by byl nejaky problem
Jednou jsem jedny zamknul ve vchode vevnitr a priste je zaseknu ve vytahu
a vypnu jistic a budu hlidat aby jim minimalne nekolik hodin nikdo nepomohl,
a asi si na to poridim i rusicku mobilu :-D

Zdenek Aster