OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 2 11:52:13 CET 2012

Zapomněl jste na jejich další obvyklá slova: "Ukažte mi vaše poslední
faktury za elektřinu"...

V mém případě k fyzické reakci téměř došlo a dotyční šmejdi dost rychle
vyklidili prostor. Na tyhle praktiky startuju během pár ms.

---
Jirka