Zasuvka na dalkove ovladani

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Květen 30 04:52:49 CEST 2012

Zdravim,

> 1) mozno antena potrebuje kvalitne zapojenu uzemnenu protivahu (to si
> pamatam z vojny), inac nezarucuju fungovanie RF dialkoveho ovladania
> 2) toto vyzera ako nezmysel, pokial nejde o obranu voci pouzitiu spinanych
> adapterov, ktore opat mozu rusit RF

Presne to je muj nazor. Nektere spinane adaptery rusi tak, ze zcela vylucuji
poslech slabych signalu - background se zvedne na S9+10 dB a cokoliv slabsiho
v nem zanikne. Toto ruseni je sice nejvetsi na kratkovlnych pasmech, ale nekdy
zasahuje i do 70cm (430 MHz). A uvazime-li, jak male vykony jsou pro ovladani
povoleny, takovy adapter muze prijimac zasuvky zarusit velmi dobre.

> Cele je to aj podla mna na prvy pohlad nezmysel, ale asi sa len brania
> pripadom, kedy nemusi na 100% fungovat RF dialkove ovladanie.

Tak tak.

Zdravi Pavel