Zasuvka na dalkove ovladani

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Květen 30 00:22:44 CEST 2012

1) mozno antena potrebuje kvalitne zapojenu uzemnenu protivahu (to si
pamatam z vojny), inac nezarucuju fungovanie RF dialkoveho ovladania
2) toto vyzera ako nezmysel, pokial nejde o obranu voci pouzitiu
spinanych adapterov, ktore opat mozu rusit RF

Cele je to aj podla mna na prvy pohlad nezmysel, ale asi sa len brania
pripadom, kedy nemusi na 100% fungovat RF dialkove ovladanie.

miro