Vyber PLC

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Čtvrtek Květen 10 16:01:04 CEST 2012

Zatiaľ nemám presné zadanie, ak to bude upresnené pošlem požiadavku
dodávateľom PLC. Uvidíme čo ponúknu.  JA sa prikláňam k rozšíreným
značkám typu Simatic, Bradley..... Ale uvidíme ako to bude s cenou .
Aspoň mam predstavu, že by to malo byť niečo okolo 20 000 Kč

robo

Dňa 10. mája 2012 15:05, Slavomir Skopalik <skopalik na elektlabs.cz> napísal/a: