Re: Doručování UDP paketů v síti O2

Pondělí Květen 7 10:14:00 CEST 2012

Dne 7. května 2012 7:43 DeeJay <deejay na email.cz> napsal(a):
> ono s tema s zakaznickyma linkama je to tezky, jakoby operatori měli jasny
> rozkaz, za zadnou cenu nepriznat, ze neco nefunguje. Možná to opravdu neví,
> ale pak to mají říct.  Mam ještě v pameti kdyz kolega mel internet od UPC,
> ono to obvykle pomerne spolehlive pracovalo, ale kdyz nastal problem,
> infolinka tvrdlila, ze vsechno je OK...

U UPC jsem byl a bylo to přesně tak - psal jsem tady o tom, jak mi
rychlost downloadu padla z 10 (no dobře 6-7) Mbit někam na 0,5 Mbit a
podle nich to bylo v pořádku. (Zatímco upload běžel pořád cca 1 Mbit,
tj. byl dokonce rychlejší než download.) Navíc jejich test internetu =
stažení souboru z JEJICH testovacího FTP. Pokud tohle funguje, podle
UPC je vaše připojení v pořádku, že se to do zbytku světa plazí, to
UPC nezajímá.

P.K.