Doručování UDP paketů v síti O2

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Květen 7 08:35:02 CEST 2012

Jj, používají se různé "strategie" v omluvách nedostatků. Poslední dobou
velmi často slýchám jako odpověď na otázky "porucha; náhradní díl;
špatně spočítané; atd." odpovědi typu "není problém; předávám
distribuci; náš technik vyjíždí atd." Je to samozřejmě mimo vlastní
zavinění i důsledek obecné situace, jen nevím zda takové produkty
nepůsobí uživateli víc škody než užitku(navíc pokud je takový produkt
tzv. zákazníkovi různými způsoby i povinně vnucován), čímž bývá
vydlážděná cesta k všeobecné monopolizaci(tím Vůbec ani náznakem
nenarážím na jakoukoliv politickou stranu či barvu(o to je to asi
horší)). V některých vyspělých státech už za ta léta snad mají dostatek
zkušeností tak zbývá jen doufat, že bude kam jít :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek