SDR z tv tuneru

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Čtvrtek Květen 3 08:15:45 CEST 2012

Zdravim,  pokud mate s tunerem e4000 je treba pouzit pri inicializaci
RTL tuner=e4k a mit posledni stazenou dll z internetu. Tuhnuti se pak
vyrazne omezi. Dalsi co jsem vypozoroval, ze to tuhne pri pokusu o
zadani kmitoctu kde nevisi PLL v mem pripade asi 1000-1300 MHz. Ty diry
muzou byt i jinde. Zavisi na konkretnim kusu.

Ondra