[OT] Jaky invertor (svarecka)

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Středa Květen 2 10:07:53 CEST 2012

Jasic ARC140 ?

napr. v chobola.cz ( ja som kupoval chobola.sk )

Je sice cinsky, ale vo vnutri velmi pejne spraveny, vsetky vodice
vyviazane v malinkych vzdialenostiach k niecomu pevnemu (vnutorny ram
krabice), vacsie suciastky upevnene nejakym alkapremnom, alebo co je to
za hmotu...
Vaha - hmmm, neviem okolo 5kg, ale kable s koncovkami, a kliestamii k
nemu su tazsie ako vlastny invertor...
Da sa hodit na plece aj s kablami a pochodovat kde treba...

Z "beznych" invertorov, ktore som prehladaval v roznych obchodoch ma
najvyssi zatazovatel,...

Prezil pad z asi 2.5 m na beton bez "straty bodu", ak neratam trochu
pokriveny plech.

Mam ho ja, ma ho aj svokor a zatial velka spokojnost u oboch kusov
(viem, mala vzorka, ale aj predajca u chobolu, ked ho porovnaval s inymi
"ceskymi" vyrobkami ho celkom chvalil, ze nemaju reklamacie a ludia su s
JASIC-om spokojni podla ohlasov )
Kolega kupil svokrovi JASIC TIG - presne znacenie neviem, ale tiez
spokojnost a lepsia cena, ako inych TIG-ov..., ktore mal jeho svokor
vyhliadnuete..

Zvaram standarne s bazickymi elektrodami...

Dodo