Major Zeman v ruštině

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 21 21:18:57 CET 2012

Tady jsem ho sice nenašel, ale udělá tím rusům taky radost:

http://multiki.arjlover.net/multiki/

Streamy stahuju pluginem do FF http://www.downloadhelper.net/

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>

  Moje žena by potřebovala z pracovních důvodů získat jednu epizodu z 30PMZ,
jmenovitě č. 19 - "Třetí housle" (Treťja skripka) v ruštině.
  Hledali jsme to včera na netu oba, našli jsme mnoho míst, kde se to dalo
sledovat přímo v prohlížeči, ale ona by potřebovala avi nebo něco jiného,
z čeho jde udělat DVD.
  Už jsem uvažoval i o zachycení toho online streamu, ale bohužel je to ve
velmi špatné kvalitě. Některé weby nabízí i torrent, ale buďto mu můj
stahovač nerozumí (hlásí, že je corrupted) nebo to vyžaduje nějakou
registraci a tu nemáme a nechceme kvůli tomu absolvovat.
  Existují minimálně 2 verze - jedna plně dabovaná, druhá jen přemluvená
s tím, že tam je na pozadí slyšet původní stopa v češtině.