OT: Major Zeman v ruštině

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Březen 21 21:02:07 CET 2012

Zdravím,
  omlouvám se opravdu za HARD OT, ale vím, že experti v této konfeře vědí,
nebo dokážou najít, všechno :-).
  Moje žena by potřebovala z pracovních důvodů získat jednu epizodu z 30PMZ,
jmenovitě č. 19 - "Třetí housle" (Treťja skripka) v ruštině.
  Hledali jsme to včera na netu oba, našli jsme mnoho míst, kde se to dalo
sledovat přímo v prohlížeči, ale ona by potřebovala avi nebo něco jiného,
z čeho jde udělat DVD.
  Už jsem uvažoval i o zachycení toho online streamu, ale bohužel je to ve
velmi špatné kvalitě. Některé weby nabízí i torrent, ale buďto mu můj
stahovač nerozumí (hlásí, že je corrupted) nebo to vyžaduje nějakou
registraci a tu nemáme a nechceme kvůli tomu absolvovat.
  Existují minimálně 2 verze - jedna plně dabovaná, druhá jen přemluvená
s tím, že tam je na pozadí slyšet původní stopa v češtině.
  Ženě by stačila libovolná, ovšem ten plný dabing by byl samozřejmě lepší.
  Důvodem je, že žena vozí často rusofonní turisty busem do Karlových Varů
a tento díl se v KV odehrává, nadto je to jeden z mála dílů, které nejsou
příliš politicky laděné, naopak je docela vtipný a komediálně pojatý.
Krom toho je 30PMZ v Rusku známý seriál a spousta starších si jej ráda
připomene.
  Jinak co se týče případných mravokárců ohledně autorských práv, jsem
vlastníkem všech dílů 30PMZ na originálních DVD nosičích, takže porušení
copyrightu by se týkalo opravdu jen té ruské zvukové stopy :-).

Zdraví Pavel